.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دو برابر شدن صادرات مازندران
صادرات مازندران به کشور‌های اوراسیا طی ۹ ماه گذشته در مقایسه با پارسال دو برابر شده است.

به گزارش شمال نیوز، علی یوسفی منش ناظر گمرکات مازندران گفت: ۸۸۲ هزار و ۲۴۱ تن کالا به ارزش ۲۳۰ میلیون و ۲۰۱ هزار و ۸۷۰ دلار، در ۹ ماهه امسال بین گمرک مازندران و پنج عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا مبادله شده است.

او افزود: ۴۰۴ هزار و ۹۸۳ تن کالا به ارزش ۶۲ میلیون و ۷۶۴ هزار دلار از ۵ گمرک مازندران به این کشور‌ها صادر شده است که در مقایسه با مدت مشابه پارسال از نظر وزنی ۲۸ و ارزشی ۱۱۴ درصد افزایش نشان می‌دهد.

یوسفی منش ادامه داد: ۲۳۲ هزار تن کالا به ارزش ۴۲ میلیون و ۸۵۲ هزار دلار به روسیه، ۱۶۹ هزار تن کالا به ارزش ۱۶ میلیون و ۹۸۱ هزار دلار به قزاقستان، ۳ هزار تن کالا به ارزش ۲ میلیون و ۶۹۵ هزار دلار به ارمنستان، ۳۰۹ تن کالا به ارزش ۱۴۴ هزار دلار به قرقیزستان و ۱۷۲ تن به ارزش ۹۲ هزار دلار به بلاروس در بازه زمانی ۹ ماه امسال صادر شده است.

ناظر گمرکات مازندران گفت: ۴۷۷ هزار و ۲۵۸ تن کالا به ارزش ۱۶۷ میلیون و ۴۳۷ هزار و ۶۴۹ دلار نیز از مبدا کشور‌های عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا به مازندران وارد شده است.

او افزود: کالا‌های صادر شده به کشور‌های اورآسیا شامل فرآورده‌های لبنی، سیمان و مواد معدنی، مواد پلاستیکی، گل وگیاه، کیوی، محصولات شیمیایی و کالا‌های وارداتی شامل غلات، روغن و دانه‌های روغنی، چوب وتخته، کاغذ ومقوا و محصولات شیمیایی بوده است.

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.253 seconds.